Nørrebro Handelsforening
Formand Hans Mejlshede
Nørrebrogade 84
2200 København N
Tlf. +45 35 37 18 91

48 Timer

Den 25. - 27. april vil Nørrebro igen være i medierne på den positive nåde. Kulturen vil genlyde i alle aspekter. Musik, udstillinger, byvandringer, historie. Skæve arrangementer. Usædvanlige arrangementer. Udstillinger, usædvanlige samarbejdspartnere og meget mere. Det er ikke sikkert, at de nærmeste naboer får deres fulde nattesøvn. Hvorfor skal detailhandelen ikke blande sig, selv om faren er, at vi bliver kommercielle. Kom med nogle kreative forslag. Lad os vise, at Nørrebro, at butikker er kreative, mangfoldige og farverige.

Nørrebro i positivt lys
48 Timer, er festival, der atter markerer Nørrebro på det kulturelle landkort. Og det er festival, hvor Nørrebro bliver omtalt positiv. Nørrebro Handelsforening vil gerne være med til at sætte Nørrebro i et positivt lys. Og vi opfordrer vore medlemmer og alle andre virksomheder på Nørrebro til at være med.

Skæve og usædvanlige aktiviteter
Og det er i weekenden den 25. - 27. april, det foregår. Det er er projektgruppen 48 Timer, der koordinere festivalen, og de laver en massiv PR pakke. ja man kan sige, at Nørrebro bliver gjort synlig.

Men som arrangør skal du selv sørge for at planlægge, afvikle og finansiere dit indslag.

48 Timer Nørrebro vil få et program med masser af aktiviteter på Nørrebro fra fredag til søndag.

Gruppen ligger vægt på skæve og usædvanlige arrangementer. Ligeledes forsøger man at lave en match mellem aktører, som ikke har arbejdet sammen før.

Udfyld et skema - men skynd dig
Hvad gør du?
Du går på Nettet og udfylder forslagsskema. Det skal du så sende inden 25. februar Herefter tager gruppen stilling til de indsendte forslag og sammensætter det endelige program. Koordineringsgruppen vil tage stilling til de indsendte forslag og sammensætte det endelige program. Man vil særlig forholde sig til følgende kriterier:

  • Indslag som viser det særlige, kringlende og skæve Nørrebro frem. Det Nørrebro, som ingen kender og det som vi ikke ser resten af året 
  • Indslag, som repræsenterer nye og overraskende samarbejder mellem forskellige aktører. 
  • Indslag som selv kan planlægge og afvikle deres arrangement.

Du skal skynde dig, hvis du vil være med i det store arrangement. Tilmeldingsfristen er den 25. februar. Her får du den fulde PR - pakke, som arrangørerne siger. Den består af et trykt program i mange tusinde eksemplarer, fuld presse, online PR, app og plakat/flyers.

Du kan komme med i den lille pakke
Men skal du tænke lidt længere over det. Om det nu kan betale sig at ofre penge på det. Om du har tid til det,. Om du kan få dine medarbejdere med på ideen. Du har nu en deadline, der hedder den 25. marts. Her kommer du med i anden omgang presse, i app og i den digitale markedsføring.
Måske kan du gå sammen med nogle af dine nabobutikker og lave noget sjovt.
Husk, at når der er folk på gaden, er der mulighed for omsætning.

Gode, kreative butikker på Nørrebro
Måske kan du byde ind med noget. Du mangler måske en samarbejdspartner. der er rig mulighed for at vise din, eller din butiks kreativitet på en anden måde.

Skal vi ikke vise, at vi stadig har en del gode, kreative og butikker, hvor du kan opleve en masse på Nørrebro.

Du kan downloade et skema her:

48timerfestival@gmail.com

Ellers kan du følge med på facebook og Nettet.


Copyright 2024 • Nørrebro Handelsforening • All rights reserved
Nørrebro Handelsforening • Nørrebrogade 84 • 2200 København N • Tlf.: 35 37 18 91 • CVR nr.: 72 01 43 16